czwartek, 13 marca 2014
Badamy atrakcyjność Powiatu Mrągowskiego
Witam,
Mam prośbę do Was o wypełnienie ankiety ( to tylko kilka minut ) oraz o opublikowanie informacji na stronie www i przesłanie do Waszych znajomych. Bardzo dziękuję. Proszę o umieszczenie na stronie ankiety badawczej na temat atrakcyjności powiatu mrągowskiego, badanie posłuży nam do analizy i tworzenia w przyszłości PROJEKTÓW
https://docs.google.com/forms/d/1NabpvTgB1ClONyLcxPc5105CIC92-Nx0LKJd0Fpa4xU/viewform
Ankieta jest autorstwa mojego syna Dominika, który jest studentem UWM i pisze pracę na temat atrakcyjności powiatu mrągowskiego. W pracy zawarte będą wywiady dotyczące powstania MKT. Tak tworzy się historię :)
Zapraszam,
Dominik Wojciechowski
Turystyka i rekreacja III rok, UWM Olsztyn
Zofia Wojciechowska MKT animator grupy Dziedzictwo Kulturowe i Przyrodnicze Hortiterapia
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Ankieta leży merytorycznie :( Po pierwsze we wstępie jest zasugerowana odpowiedź na drugie pytanie. Jeżeli stwierdzamy że powiat mrągowski to "jeden z najbardziej atrakcyjnych turystycznie regionów w Polsce" to po co dalej o to pytać? Po drugie - odpowiedź "tak" na pierwsze pytanie czyni wiele kolejnych pytań niepotrzebnymi - powinna być osobna ścieżka dla mieszkańców powiatu.
OdpowiedzUsuńCo nam daje odpowiedź na pytanie "Jaki był motyw przyjazdu Pan/i do powiatu mrągowskiego?" Przecież wszystkie odpowiedzi to bardzo ogólne określenia bliskoznaczne. A gdzie turystyka biznesowa, sanatoryjna, zakupy (Rosjanie!!!), sport (G4W)? Ankieta ma wyciągnąć maksimum informacji, a nie tylko bezsensownie mielić dane. Kolejny przykład: W jakim okresie odwiedził/a Pan/i powiat mrągowski? Czemu nie uzyskać tu informacji o porze roku? Urlop można wziąć w wakacje, można jesienią i można wiosną - nie wiemy tego, a warto by było wyłapać jak się kształtuje sezon przyjazdowy... I tak dalej, i tak dalej.... Poza błędami merytorycznymi błędy językowe, niekonsekwencje... Gratuluję promotora, ale proszę mi uwierzyć, to nieprawda, że "Tak tworzy się historię"...